Selamat natal dan tahun baru - Reisverslag uit Padang, Indonesië van Maaike Hiemstra - WaarBenJij.nu Selamat natal dan tahun baru - Reisverslag uit Padang, Indonesië van Maaike Hiemstra - WaarBenJij.nu

Selamat natal dan tahun baru

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Maaike

23 December 2006 | Indonesië, Padang

Lieve allemaal,

Vanuit het zonnige en warme Indonesie wens ik jullie allemaal selamat natal dan tahun baru!!!!
Oftewel: merry christmas and a happy new year!!!

Hier gaat alles uitstekend! Ik heb het veel te druk met alleen maar leuke dingen, waardoor het studeren (volgende week final exams) er wat bij in schiet. De laatste weken brengen we vooral door met onze vrienden hier. Zo zijn we een weekendje met de hele vriendengroep naar Maninjau Lake geweest en gaan we bijna elke avond met elkaar uit eten en daarna poolen...
Vorig weekend zijn we trouwens wezen raften. Hoewel ik echt doodsangsten heb uitgestaan toen ik eenzaam alleen in het water lag nadat we allemaal uit de boot waren gekieperd, it was a great experience!!

By the way, it's almost time to say goodbye... Over 1,5 week, op 3 januari vertrekken we namelijk alweer richting Vietnam. Hoewel ik het hier in het begin eerlijk gezegd wel moeilijk heb gehad (alles is zo totaal anders waardoor ik in het begin erg naar mijn eigen leventje verlangde en m'n familie en vrienden miste), zou ik nu heel graag langer willen blijven. Maar helaas aan alles komt een eind... Men zegt wel eens dat je op het hoogtepunt moet stoppen, en dat hoogtepunt is denk ik wel bijna aangebroken. Want dankzij onze geweldige en ontzettend lieve vrienden hier, heb ik het hier nu echt zo ontzettend naar m'n zin!!

In Vietnam ga ik in drie weken van het zuiden naar het noorden reizen om vervolgens op vrijdag 26 januari om 9.45 uur back in Holland te komen...

Sampai Jumpa!

  • 23 December 2006 - 10:59

    BartK:

    Tja Maaike,

    Everything has its start and everything has its ending. Now you should look back upon a great time and remember it in your heart! You now have a life-time experience which you made more a worldcitizen then an ordinary Dutchgirl.

    I am proud to hear from you all these days. I felt lucky you emailed me and I am happy that you made these kinds of blogstories.

    I wish you all the best for your final exams. I hope you make them as good as you could and then you will take it as proof for your world understanding-job! It will be the basis of your frutile and future career.

    Anyway, the best wishes for Christmas and an astonishing New Year!

    Kind regards,
    BartK

  • 23 December 2006 - 14:18

    Natal:

    Heee Maaike, fijn om te lezen dat je het erg naar je zin hebt! Ik wens je hele fijne kerstdagen en een gelukkig en gezond 2007!! X Natal

  • 23 December 2006 - 18:05

    Jannie Herder:

    jee wat fantastisch lijkt het allemaal zeg!! een superervaring zo te zien en je bent vast en zeker blij dat je het gedaan hebt, stond immers al langer op jouw lijstje!! toevallig zitten wij nu in de vakantieboekjes naar indonesie te kijken, lijkt me een superbestemming!! ennuh.... ik woon nu vlakbij jou! ben sinds deze week een sneker! heeej meid, echt super om je verhaaltjes te lezen en geniet vooral heel erg van de reis die je nog gaat maken. En natuurlijk hele fijne feestdagen en een knallend, gezond, gelukkig en liefdevol 2007 toegewenst. liefs jannie

  • 27 December 2006 - 13:48

    Grytsje:

    Hey lieve Maaike

    Ik heb met veel bewondering (en een beetje jaloezie ;) ) je verhaaltjes gelezen. Wat een belevenissen allemaal!! Ik denk inderdaad dat het soms best wel een beetje moeilijk is geweest, zo ver weg van je familie, vrienden en je gewone leven.. majah het is natuurlijk wel een levenservaring en een droom die uitkomt! Vind het echt super stoer dat je de stap hebt genomen!! Het is alweer bijna voorbij.. majah aan alle goede dingen komt een einde en je plakt er nog een vakantie achteraan begrijp ik uit je verhaal!! Met Ilse en Lily of ga je dan alleen?

    Nou nog heel veel plezier en geniet er nog maar eventjes van!! Alvast een heel goed 2007!! En ik zie je wel weer in het nieuwe jaar in februari!!

    Liefs Grytsje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Padang

Maaike

********************************************* Hallo allemaal!! Via deze weg probeer ik jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van mijn buitenlandavonturen... Veel liefs, Maaike *********************************************

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 73750

Voorgaande reizen:

23 Juni 2008 - 23 December 2008

Afstuderen, reizen & vrijwilligerswerk

22 Juni 2007 - 07 Augustus 2007

Asia, here I come again!

28 Augustus 2006 - 28 Januari 2007

Studie buitenland

11 Oktober 2009 - 30 November -0001

Once more... Ontwikkelingsproject opzetten

Landen bezocht: