Eindelijk is het dan bijna zover... - Reisverslag uit Grouw, Nederland van Maaike Hiemstra - WaarBenJij.nu Eindelijk is het dan bijna zover... - Reisverslag uit Grouw, Nederland van Maaike Hiemstra - WaarBenJij.nu

Eindelijk is het dan bijna zover...

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Maaike

23 Augustus 2006 | Nederland, Grouw

Volgende week dinsdag gaat mijn buitenlandavontuur beginnen!!! Op dit moment vind ik het allemaal nog heel onwerkelijk. Maar op de momenten dat ik echt besef dat ik over een weekje al aan de andere kant van de wereld zit, denk ik: \"Waar ben ik aan begonnen?\" Maar goed, ik heb er wel echt ontzettend veel zin in en hoop er echt een supertijd van te gaan maken...

Samen met Lily en Ilse vertrek ik dinsdag 29 augustus om 11.40 richting Singapore. We blijven 5 dagen in Singapore en vliegen vervolgens op maandag 4 september door naar Padang, waar we aan de Universitas Andalas gaan studeren (tenminste dat is de bedoeling haha).

Omdat we een enkeltje hebben geboekt, weet ik nog niet precies wanneer ik weer in Nederland terug kom maar dat zal waarschijnlijk begin februari 2007 worden.

Ik hoop jullie via deze weg zoveel mogelijk van mijn belevenissen op de hoogte te houden. Daar staat tegenover dat ik het ontzettend leuk zou vinden om zo af en toe (of vaker mag natuurlijk ook!) ook wat van jullie te horen!!

Veel liefs,
Maaike

  • 23 Augustus 2006 - 10:16

    Linda Veenis:

    he Maaike! Wat super dat je die wens toch hebt waargemaakt! Heel gaaf hoor! Ik heb me aangemeld voor je 'nieuwsbrief' dus ik blijf graag op de hoogte! Veel plezier en ik zie je berichten wel verschijnen.

    Succes en groetjes

  • 23 Augustus 2006 - 11:05

    Sylvia:

    Hey Maaike. Wat leuk dat je een eigen site hebt. Ik zal er regelmatig eens op kijken. Veel succes en plezier in het buitenland. Groetjes Sylvia

  • 23 Augustus 2006 - 11:43

    Marleen (ten Hove):

    hey maaike. voorig jaar nog met ons op vakantie en nu al weer een eind weg... het lijkt alsof het nog niet eens zo lang geleden is dat we met zn allen aan tafel zaten haha.. ik wens jou heeeeel veel plezier en ik hoor nog van je... liefs leen uit Enter

  • 23 Augustus 2006 - 11:58

    Jannie:

    heeej maaike, wat leuk zeg!! gaat inderdaad nu snel he, ik dacht dat je pas eind dit jaar zou vertrekken. Echt super dat je het nu toch echt gaat doen zeg, het gaat vast en zeker een supertijd worden! Geniet ervan en ik blijf wel even buurten op jouw website, erg leuk! lfs jannie

  • 23 Augustus 2006 - 16:15

    René Sinnema:

    Alvast een goeie reis toegewenst sis.En doe ze de groeten daar.

  • 23 Augustus 2006 - 17:27

    Gerrit:

    heej wat zie ik nou..jij gaat helemaal naar de andere kant van de wereld? pff..spannend maar natuurlijk ook erg leuk:-) veel succes en geniet er maar van!! liefs Gerrit

  • 24 Augustus 2006 - 08:04

    Baukje:

    Hoi, spannend hoor deze laatste dagen voor je gaat vertrekken! Wij wensen je een goede reis en zullen je zeker volgen tijdens je avontuur. Groetjes van alle Kramertjes uit Winsum!!!

  • 24 Augustus 2006 - 08:09

    Phoei-Tsjie:

    Hey Maaike, wat leuk dat je in het buitenland gaat studeren. Misschien ga ik in Hong Kong stage lopen. Dan zitten we helemaal nog niet zover van elkaar weg. :P
    Groetjes Phoei-Tsjie

  • 24 Augustus 2006 - 10:52

    Yvette:

    Hey Maaike!! Bijna is het dan zover!! Jij gaat die droomreis van je eindelijk maken. Ik wens je heel veel plezier toe in Indo. Ene, wel ook ff naar London mailen he ;)
    Maak er wat moois van!

    Veel Liefs

  • 25 Augustus 2006 - 06:54

    Marrit:

    Hey Maaike,
    Eindelijk is het zover!!! Geniet er van!!! Heel veel succes gewenst en ik zal af en toe op je site kijken.
    Liefs, Marrit

  • 25 Augustus 2006 - 07:36

    Grytsje:

    Hey meis!! Ik vind het echt super leuk voor je dat je nu eindelijk echt gaat, geniet ervan!! Ik zal zeker zo nu en dan s op je site kijken hoe het met je gaat en zal je ook zeker een beetje op de hoogte houden hoe het hier gaat!! Het liefst zou ik met je mee gaan haha majah ik ga later nog wel een keer (ooit haha) ben nu nog druk bezig met mn stage te regelen in dit kleine kikkerland, heb misschien bijna een plekje..

    Heel veel plezier en succes en studeerse ;) zou ik zeggen!!

    Liefs

  • 25 Augustus 2006 - 10:22

    Ilse:

    hey reisgenootje

    leuke site.
    ik heb er ook zo'n zin in en we gaan er zeker een leuke tijd van maken.

  • 27 Augustus 2006 - 14:49

    Maaike Groeneweg:

    Hallo Maaike,

    Wat leuk om je mailtje in mijn mailbox te zien. Ik wist niet dat je aan dit geweldige buitenlandavontuur gaat beginnen, want ik heb je inmiddels al een (paar?) jaar niet meer gezien en gesproken! Maar het klinkt geweldig zeg!! Ik zal dan ook regelmatig even op je site kijken!

    Goede reis!

    Groetjes,

    Maaike Groeneweg

  • 27 Augustus 2006 - 21:08

    Nel:

    Hey Maaike!

    Goede reis!!

    Heel veel plezier! groetjes aan Lily en Ilse!

    X Nel

  • 28 Augustus 2006 - 10:47

    Irene:

    Nou morgen is het zover, heel veel succes en plezier. We gaan je missen hier. Natuurlijk blijf ik graag op de hoogte
    Liefs

  • 29 Augustus 2006 - 15:32

    Annet:

    Heej meid!
    echt super voor je dat je de reis gaat maken naar indonesie! heel veel plezier!
    Zal je site regelmatig bekijken,benieuwd naar je verhalen!Groetjes Annet

  • 29 Augustus 2006 - 17:58

    Sally:

    hee meid!
    heel veel plezier en succes in verweggiestan!
    je zult het daar vast erg naar je zin hebben!
    succes en tot horens!
    liefs sally

  • 29 Augustus 2006 - 18:13

    Linda:

    Hey Maaike! Wat een ontzettend mooie foto's heb jij!... Ben je goed aangekomen in Singapore? Ik denk dat je voorlopig nog geen gelegenheid hebt om terug te mailen maarre... VEEL PLEZIER!

    Groetjes Linda (vichy)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Grouw

Maaike

********************************************* Hallo allemaal!! Via deze weg probeer ik jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van mijn buitenlandavonturen... Veel liefs, Maaike *********************************************

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 73751

Voorgaande reizen:

23 Juni 2008 - 23 December 2008

Afstuderen, reizen & vrijwilligerswerk

22 Juni 2007 - 07 Augustus 2007

Asia, here I come again!

28 Augustus 2006 - 28 Januari 2007

Studie buitenland

11 Oktober 2009 - 30 November -0001

Once more... Ontwikkelingsproject opzetten

Landen bezocht: