Aankomst Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Maaike Hiemstra - WaarBenJij.nu Aankomst Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Maaike Hiemstra - WaarBenJij.nu

Aankomst Singapore

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Maaike

30 Augustus 2006 | Singapore, Singapore

Hallo allemaal,

Hier even snel een berichtje van mij. Allereerst wil ik jullie allemaal ontzettend bedanken voor de leuke berichtjes, smsjes en mailtjes. Echt leuk!

Vanochtend ben ik om 6.15 uur samen met Lily en Ilse aangekomen in Singapore na een vlucht van bijna 13 uren. Vervolgens zijn we met eenbusje naar het hotel in Singapore gebracht. We waren ontzettend moe dus wouden heel graag gaan slapen, maar helaas was onze kamer nog niet klaar. Dus eerst maar even ontbeten en wat excursies geboekt voor de komende dagen. Daarna zijn we gelijk een paar uren gaan slapen. Vanavond hebben we lekker gegeten bij de Mac Donalds. Om 18.15 moesten we weer in het hotel zijn omdat we vanavond een nightsafari zouden gaan doen. Maar geloof het of niet, het spoelt hier ontzettend! Dus we zijn door de stromende regen naar ons hotel gerend. Daar aangekomen bleek dat we vanwege het slechte weer de nightsafari niet gaan maken. Dus deze houden we nog even tegoed.

De komende dagen zal ik nog genieten van mijn verblijf in Singapore. Ik hoop volgende week, vanuit Indonesie, weer even wat van me te kunnen laten horen!

Veel liefs vanuit Singapore!!

  • 30 Augustus 2006 - 13:05

    Kees:

    nou dan hebben wij hier iets beter weer!!!
    ik volg je avontuur via je pagina en ben blij voor je dat 1 van je dromen uitkomt door deze reis en studie. Je hoort nog van me en HEEL VEEL PLEZIER!!!!!!!!!!!!!

  • 30 Augustus 2006 - 18:10

    Gerrit:

    heej:-) Zo leesje plotseling dat je op "vakantie" gaat en dan zit je er ook al..nou veel fun enne... heeft de plaatselijke Piet Paulusma ook iets beter weer voor jullie in petto? of kun je hem niet verstaan?

    ciao x

  • 31 Augustus 2006 - 08:02

    Fenna:

    hoi maaike is het leuk in singapore bij ons wel. Volgende week ga ik weer naar school.en ik krijg ook en nieuwe juf. en dat is ook en beetje spanend. Groetjes van mij en de rest en tot de volgende keer! Doei.

  • 31 Augustus 2006 - 13:02

    Yvette:

    Hey Maaike!!
    Wat een ellendig weer daar, maar dat zal vast wel beter worden. Heel veel plezier en doe de groetsies an Ilse en Lily!!
    Enneh, HAVE FUN IN THE SUN!!! (zodra het weer beter is ;))
    Dikke kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Maaike

********************************************* Hallo allemaal!! Via deze weg probeer ik jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van mijn buitenlandavonturen... Veel liefs, Maaike *********************************************

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 73752

Voorgaande reizen:

23 Juni 2008 - 23 December 2008

Afstuderen, reizen & vrijwilligerswerk

22 Juni 2007 - 07 Augustus 2007

Asia, here I come again!

28 Augustus 2006 - 28 Januari 2007

Studie buitenland

11 Oktober 2009 - 30 November -0001

Once more... Ontwikkelingsproject opzetten

Landen bezocht: